شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تيتر اخبار ايران: :معاون جديد سياسي فرماندار عسلويه معرفي شد

۲ بازديد


خبر اختصاصي:
مسابقات پارالمپيك در حالي به پايان رسيد كه مرگ دوچرخه سوار كشورمان تلخ ترين رويداد كاروان ايران و همچنين كميته بين المللي المپيك بود. آقاي گلبارنژاد  در مسير مسابقه دوچرخه سواري كوهستان در شيب تند مسير كنترل خود را از دست داد و ساعاتي پس از ورودش به بيمارستان جان خود را از دست داد. اين تلخ ترين خبر تاريخ پارالمپيك براي ايران بود. در مراسم اختتاميه يك دقيقه سكوت به احترام اين ورزشكار كشورمان همه جا را فراگرفت. همچنين پررچم كشورمان نيمه برافراشته ماند

خبر اصلي:

به گزارش خبرگزاري فارس از عسلويه، عبدالله نادري فرماندار عسلويه بعد از ظهر امروز در آيين تكريم و معارفه معاون جديد سياسي فرمانداري عسلويه ضمن قدرداني از تمام دستگاه‌ها و مسؤولاني كه در برگزاري هر چه با شكوه‌تر برنامه‌هاي دهه اول محرم تلاش كردند، اظهار داشت: عاشورا حامل پيام بزرگي براي همه بشريت است و يك جريان عظيم فرهنگي است كه فرهنگ آزادي‌خواهي، عزت‌طلبي و اميد به آينده را گسترش مي‌دهد.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به دستور رئيس جمهور و نقش اهميت آمار در برنامه‌ريزي در شهرستان عسلويه به كمك شوراها، شهرداران، دهياران، ائمه جمعه و جماعات و مديران دستگاه‌هاي اجرايي يك بسيج عمومي براي مشاركت در سرشماري نفوس و مسكن 95 راه افتاده است كه نتيجه آن رتبه برتر شهرستان در استان است و مي‌طلبد در مرحله حضوري نيز با همين پشتكار و دقت بالا در فضاي همدلي و همزباني بستر فراهم آمدن آماري صحيح و درست از نفوس و مسكن شهرستان مهيا شود.

فرماندار عسلويه گفت: با توجه به هفته پدافند غير عامل كه از سوم آبان ماه شروع مي‌شود، انتظار داريم تمام دستگاه‌ها، تهديدات پيش رو را شناسايي كنند و براي مقابله با آنها برنامه‌ريزي لازم را داشته باشند.

نادري پيرامون توديع و معارفه معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري عسلويه نيز ابراز داشت: آقاي بهادري معاون سياسي سابق فرمانداري عسلويه انساني با صداقت و داراي روحيه كار گروهي و اخلاق محور است كه در انجام امور سياسي و اجتماعي يار و مددكار ما بود و انتخاب آقاي سجادي نيز به پيشنهاد ما و حكم استاندار محترم صورت گرفت.

وي افزود: با توجه به اولويت‌هاي شهرستان در بحث مسائل اجتماعي و آموزش، جناب سجادي كه در اين حوزه‌ها داراي تجربه و فعاليت‌هاي زيادي است براي اين سمت انتخاب شد كه اميدوارم با همكاري اعضاي شوراي اداري و شوراي تامين و همه شوراها و فعالان شهرستان در انجام امور محوله موفق باشند.

در اين آيين با تقدير از زحمات و تلاش‌هاي محسن بهادري(معاون سابق سياسي فرماندار عسلويه)، سيد عليرضا سجادي‌زاده به عنوان معاون جديد سياسي اجتماعي فرماندار عسلويه معرفي شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.