یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

تيتر خبر جديد ايران :آغاز اكران «يتيم‌خانه ايران» در ۵ شهر/ افزايش استقبال مخاطب

۳ بازديد

شرح خبر:

علي سرتيپي مديرعامل دفتر پخش فيلميران در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي خبرگزاري فارس گفت: فيلم سينمايي «يتيم خانه ايران» با استقبال دانشجويان مواجه شده و روند رو به افزايشي را در اقبال مخاطبين سينماها دارد.

وي ادامه داد: اكنون فروش فيلم از مرز 200 ميليون تومان گذشته و استقبال مخاطبان در از اين فيلم در سينماها رو به افزايش است. در روز پنج شنبه سالن هاي كورش و آزادي سانس فوق العاده براي نمايش فيلم در نظر گرفتند.

سرتيپي درباره اكران فيلم در سينماهاي شهرستان گفت: ظرف امروز و فردا فيلم در سالن هاي نمايش شهرستان اكران مي شود. اين فيلم در پنج شهر از جمله اصفهان، رشت، اهواز، سنندج و كرمانشاه به نمايش درمي آيد و در شهرهاي قم و مشهد فيلم به نمايش درآمده كه با اقبال مواجه شده  بخشي از فروش فيلم به سينما هويزه مشهد اختصاص دارد و اين فيلم در آن پرديس هم با استقبال مواجه شد.

فيلم سينمايي «يتيم‌خانه ايران» داستان اين فيلم در سال 1295 تا 1300 مي گذرد كه احمدشاه قاجار مملكت را رها كرد و نيمي از مردم كشور بر اثر قحطي جان باختند.قحطي و خشكسالي عظيم ايران در سال‌هاي 1295 تا 1300 و در كوران جنگ اول جهاني و در زمان اشغال ايران به دست قواي بيگانه روس و انگليس رخ داد. اين قحطي كه همراه با فقر و پيچارگي و در نهايت كاهش جمعيت در ايران همراه بود، در تعيين سرنوشت جامعه ايران به ويژه ظهور ديكتاتوري پهلوي نقش بسزايي دارد

در اين فيلم بازيگراني چون علي رام نورايي، جعفر دهقان، علي شادمان  و ... به ايفاي نقش مي پردازند


خبر تصادفي:
مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران با حضور 16 تيم در حال پيگيري مي باشد. در حالي كه تا پايان هفته ششم رقابتها تيم پرمهره استقلال تهران با مربيگري عليرضا منصوريان موفق به كسب برد نشده است و تنها با 4 امتياز در رده پانزدهم جدول جا خوش كرده است. در آخرين ديدار استقلال به مصاف حريف سرخپوش پايتخت يعني پرسپوليس رفت و اين بازي حساس عليرغم حساسيت بالا بسيار سرد بود و با نتيجه صفر صفر به پايان رسيد. استقلال تهران در هفته بعد رقابتها بايد به مصاف ذوب آهن اصفهان برود و پرسپوليس نيز بايد در اصفهان به مصاف سپاهان برود. بازي استقلال تهران در روز سه شنبه در ورزگاه آزادي برگزار مي گردد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.