یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

خبر داغ از خبرگزاريها: :6 روستاي شهرستان فيروزه به شبكه سراسري گاز متصل شد

۵ بازديد


خبر اختصاصي:
كاروان جمهوري اسلامي ايران در مسابقات بزرگ پارالمپيك كار خود را با كسب پانزدهمي به پايان رساند. ورزشگاران ايران در اين رقابتها با كسب هشت مدال طلا, نه مدال نقره و هفت مدال برنز و در مجموع 24 مدال كار خود را به پايان رساند. ايران در دوره قبلي رقابتهاي پارالمپيك موفق به كسب رتبه يازدهم در جدول مدال ها شده بود و از اين حيث رتبه ايران چند پله نزول پيدا كرده بود. همچنين حادثه تلخ اين رقابتها كه كام همه ورزشكاران را تلخ نمود مرگ دوچرخه سوار كشورمان در مسير مسابقه بود

خبر اصلي:
به گزارش خبرگزاري فارس از نيشابور، مراسم افتتاح گازرساني به شش روستاي شهرستان فيروزه با حضور استاندار خراسان رضوي و فرماندار فيروزه در روستاي بحرودي برگزار شد.

مديرعامل شركت گاز استان خراسان رضوي در اين مراسم اظهار داشت: از 74 شهر استان خراسان رضوي تعداد 72 روستا گازرساني شده است و در شهرستان فيروزه دو شهر همت‌آباد و بار تنها شهرهاي باقي‌مانده از اين نعمت الهي هستند.

سيد حميد فاني ادامه داد: 99.8 درصد از جمعيت شهري استان خراسان رضوي داراي گاز هستند و اين در حالي است كه ميانگين كشوري 97 درصد است.

وي تأكيد كرد: در بخش روستايي يك‌هزار و 303 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند و اين برابر با 69 درصد جمعيت روستايي استان است، ميانگين بهره‌مندي از گاز در روستاهاي كشور 66 درصد است.

مديرعامل شركت گاز استان خراسان رضوي تصريح كرد: 681 روستاي استان با اعتبار 5 هزار و 600 ميليارد ريال در دست گازرساني است كه با اتمام اين طرح‌ها ضريب نفوذ به 88 درصد خواهد رسيد.

فاني ادامه داد: طي سال گذشته 82 روستاي استان گازرساني شده است و اين تعداد در دو سال گذشته به 345 روستا مي‌رسد.

وي با اشاره به وضعيت شهرستان فيروزه در اين بخش گفت: 95 درصد جمعيت شهري شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، 24 روستا نيز گازرساني آن‌ها به اتمام رسيده و همين تعداد نيز در دست اجرا است.

مديرعامل شركت گاز استان خراسان رضوي بيان داشت: با اتمام گازرساني به طرح‌هاي در دست اقدام بيش از 7 هزار نفر تحت پوشش گاز در شهرستان فيروزه قرار خواهند گرفت.

فاني خاطرنشان كرد: اميدواريم تا ابتداي سال آينده 81 درصد جمعيت روستاهاي شهرستان فيروزه به گاز دسترسي داشته باشند.

وي در پايان اظهار داشت: امروز شش روستاي معتمديه، بحرود، حسين‌آباد كمالي، جلال‌آباد گلستان، سوبيان و عبدل‌آباد با اعتبار 135 ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.