شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

خبر داغ و جديد را بخوانيد: :تونل قلاجه 93 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است

۲ بازديد


خبر اختصاصي:
هواي آلوده تهران هميشه يكي از اصلي ترين موضوعات براي انتقاد بوده است.جمعيت تهران بسيار زياد شده و روز به روز نيز زياد تر ميشود.اين امر باعث شده كه نتوان تردد خود رو ها را در سطح شهر كنترل كرد و ترافيك شديد همراه با آلودگي زياد در شهر بوجود بيايد.كنترل اين مشكل سال هاست مه مورد بررسي قرار دارد اما نتيجه اي حاصل نشده و تهران همچنان يكي از شلوغ ترين و مثيف ترين شهر هاي دنيا است كه براي تنفس در اين شهر مشكلات زيادي وجود دارد.

خبر اصلي:
سيدكمال‌الدين ميرجعفريان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ايلام اظهار داشت: تونل قلاجه با 2 هزار و 500 متر طول، 93 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

مديركل راه و شهرسازي ايلام گفت: با بهره‌برداري از اين طرح راه‌سازي در شمال غربي استان ايلام در مجموع 13 كيلومتر از گردنه قلاجه در مسير ايلام و به استان كرمانشاه كوتاه‌تر مي‌شود.

وي ادامه داد: امروزه تكميل و بهره‌برداري از تونل قلاجه به يكي از مطالبات عمومي مردم شهرستان ايوان تبديل شده است و بر اين اساس اين مهم به عنوان يك اولويت در دستور كار قرار دارد.

اين مسؤول با بيان اينكه با افتتاح اين طرح دسترسي مردم منطقه به استان كرمانشاه آسان‌تر مي‌شود، اضافه كرد: وجود اين تونل باعث مي‌شود كه خيلي از تصادفات و سوانح جاده‌اي كاهش پيدا كند.

مديركل راه و شهرسازي ايلام گفت: عمليات اجرايي اين تونل با 2 هزار و 500 متر طول از سال 90 آغاز شده است.

ميرجعفريان تصريح كرد: طول اين پروژه يك‌هزار و 76 متر است كه 120 متر آن باقي مانده است و تاكنون هم بالاي 93 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

مديركل راه و شهرسازي ايلام گفت: با بهره برداري از اين تونل نزديك به 13 كيلومتر مسير گردنه‌رو از جاده قلاجه حذف مي‌شود، امسال از محل اعتبارات استاني و ملي مبلغ 14 ميليارد تومان به اين پروژه اختصاص پيدا كرده، كه با توجه به پيش رو بودن ايام اربعين تلاش مي‌شود پيمانكار سريعتر كار را به اتمام برساند تا مردم بتوانند از اين پروژه بهره‌مند شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.