شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

انتشار خبر جديد:تامين نظم و انضباط هيأت‌هاي مذهبي با بكارگيري پليس ياران محرم

۲ بازديد


خبر اختصاصي:
مسابقات المپيك ريو براي كارون ايران به خوبي المپيك لندن تمام نشد.واليبالست هاي ايران براي اولين بار به المپيك راه پيدا كردند و توانستند از گروه خود نيز صعود كنند.اما كيفيت بازي واليباليست هاي ايران با انتقادات شديد مواجه شد.البته مسدوميت برخي بازيكنان ايران نيز تاثير زيادي در اين افت كيفيت داشت.وزنه برداري ايران توانست دو مدال طلا كسب كند.اما بهداد سليمي كه يكي از اصلي ترين اميد هاي ايران براي كسب مدال طلا بود در كمال ناباوري و توسط داوري غلط از دور مسابقات كنار رفت

خبر اصلي
به گزارش خبرگزاري فارس از قم به نقل از نيروي انتظامي استان قم، كاظم مجتبايي در ديدار با دادستان ويژه روحانيت گفت: امسال نيز پليس قم همانند سالهاي گذشته با نشست‌هاي تعاملي كه با هيأت‌هاي مذهبي داشته كما في السابق، هيئات مذهبي را حمايت مي‌كند.

وي گفت: مسير حركت دسته‌هاي عزاداري به سمت حرم مطهر همانند سال گذشته است.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينكه وفاق و همدلي بين پليس و هيأت‌هاي مذهبي وجود دارد، تصريح كرد: طي جلساتي كه با خادمان هيأت‌هاي مذهبي توسط پليس‌هاي تخصصي اين فرماندهي به عمل آمده امسال نيز پليس ياران محرم براي تامين نظم و انضباط دسته‌هاي عزاداري به كمك پليس قم مي‌آيند.

وي با قدرداني از حجت الاسلام جزايي دادستان ويژه روحانيت استان خاطرنشان كرد: ديدگاه پيش‌دستانه باعث شده كه پليس با تمام قوا در خدمت مردم بوده و كساني كه وهن دين مي‌كنند و مي‌خواهند عزاداري حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) را تحت‌الشعاع قرار دهند به آنها اجازه اين كار داده نمي‌شود.

حجت الاسلام جزايي دادستان ويژه روحانيت ضمن قدرداني از تلاش‌هاي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: مجموعه پليس قم به درستي به برخي از مسائل ورود كرده و با خلوص نيت همراهي و كمك مي كنند.

وي افزود: در بخش‌هاي عقيدتي، اطلاعاتي و پيشگيري بسيار تعامل بالا و رضايت بخش است.

دادستان ويژه روحانيت در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: اينكه ما مي‌بينيم حضرتعالي به خانواده‌هاي معظم شهدا توجه ويژه‌اي داريد و به آنان سركشي مي‌كنيد خيلي خوشحاليم و يكي از دلايل موفقيت شما و كاركنانتان همين است.

وي با قدرداني از رئيس پليس امنيت عمومي استان و جانشين وي گفت: به لطف الهي پليس امنيت عمومي از اقتدار بالايي برخوردار بوده و اوضاع امنيتي استان را تحت كنترل و رصد قرار داده است.

حجت الاسلام جزايي با بيان اينكه با برخورد فيزيكي مسائل حل نمي‌شود و نبايد كار را به صرف دستگيري رها كرد، تصريح كرد: سازمانها و حوزه‌هاي فرهنگي و ديني بايد در زمينه اعتقادات و فرهنگ كار كنند تا جريان فكر به انحراف نرود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.