شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

يك خبر جديد: :تعقيب قضايي فيس‌بوك به علت تبعيض نژادپرستانه در زمينه نمايش تبليغات

۱ بازديد

شرح خبر:

به گزارش فارس به نقل از آرس تكنيكا، اين كاربران مي گويند سياست هاي فيس بوك در اين حوزه با قانون اسكان مصوب سال 1964 دولت آمريكا در تضاد است.

بررسي هاي مستقل موسسه اي به نام ProPublica نشان مي دهد كه فيس بوك برخي كاربران داراي قوميت هاي خاص مانند آفريقايي – آمريكايي يا آسيايي – آمريكايي يا لاتين تبار را از مشاهده تعدادي از تبليغات مسكن خود محروم مي كند.

كارشناسان اين اقدام فيس بوك را در تضاد با آزادي هاي مدني افراد هم مي دانند و معتقدند اين شركت نبايد بر مبناي نژاد، جنسيت، رنگ پوست، مذهب و ديگر عوامل فرد يا افرادي را از مشاهده برخي تبليغات خاص محروم كند يا تنها طيف خاصي از آگهي ها را براي آنها به نمايش بگذارد.

در اين دادخواست از فيس بوك خواسته شده تا اين رويه را متوقف كند و درخواستي براي توقف نمايش تبليغات توسط شركت ياد شده مطرح نگرديده است. مقامات فيس بوك در واكنش اين ادعاها را بي اساس توصيف كرده اند و گفته اند در دادگاه با قدرت از خود دفاع خواهند كرد.


خبر تصادفي:
توليدات داخلي در ايران روز به روز بيشتر شده و كيفيت آن نيز افزايش مي يابد.توجه به اين مورد كاملا ضروري است بايد در ايران فرهنگ سازي شود تا مردم رو به خريد اجناس توليد داخل بياورند تا چرخه اقتصادي توليدات داخلي كشور پا به روند پيشرفت بگذارد.امروزه شاهد آن هستيم كه بيش از گذشته به توليدات داخلي توجه ميشود و همايت هاي مناسبي از جانب دولت براي اين محصولات و ادامه روند كاري آن ها ميشود.خوشبختانه استقبال مردم از اين توليدات داخلي بسيار خوب بوده است و رفته رفته بايد اين روند خوب را نيز بهبود بخشيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.