شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

خبر جديد را بخوانيد: :ترامپ: رهبري ما احمقانه بوده است/ براي امنيت خانواده‌هايتان به من رأي دهيد

۱ بازديد

شرح خبر:

به گزارش مانيتورينگ گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، نامزد جمهوريخواه انتخابات رياست جمهوري آمريكا با حضور در شهر دنور ايالت كلرادو در جمع حاميانش سخنراني كرده است.

دونالد ترامپ در ادامه مبارزات انتخاباتي خود، براي اطمينان از پيروزي در انتخابات رياست جمهوري آمريكا، خود را به ايالت كلرادو رسانده و در جمع حاميانش سخنراني ترتيب داده است.

او در حالي كه ساعت به وقت محلي دنور در كلرادو حول و حوش 10 شب است، در جمع حاميانش حضور يافته و سخنراني كرده است.

نامزد جمهوريخواه با حملات به رقيب دموكراتش، بار ديگر موضوع ايميل‌هاي هيلاري كلينتون و «جرم» او در ارتباط با اين قضيه را پيش كشيد.

ترامپ با هشدار درباره رياست جمهوري كلينتون گفت كه اگر چنين شود «ما رئيس‌جمهوري خواهيم داشت كه تحت اعلام جرم و كيفرخواست مجرمانه قرار دارد».

او با هشدار به سياست‎‌ها و مواضع دولت باراك اوباما و كلينتون در موضوعاتي از قبيل سياست پذيرش مهاجران سوري، به آمريكايي‌ها هشدار داد: «براي حفاظت از خانواده‌هايتان، من فكر مي‌كنم شما بايد به دونالد ترامپ راي دهيد».

ترامپ بار ديگر با اشاره به جانبداري همه جانبه رسانه‌هاي آمريكايي از هيلاري كلينتون، تاكيد كرد كه آنها حتي هيچ اشاره‌اي به حضور گسترده مردم در تجمعات نامزد جمهوريخواه نمي‌كنند.

نامزد جمهوريخواه در كلرادو گفت كه رسانه‌هاي طرفدار كلينتون نمي‌توانند جلوي او و حاميانش را بگيرند چرا كه «من نماينده شما مردم هستم».

او در بخش ديگري از سخنراني خود، مواضع رهبري دولت آمريكا در موضوعات مختلفي از قبيل مسائل اقتصادي و سياست خارجي و امنيتي را «احمقانه» توصيف كرد.

ترامپ به حاميانش قول داد، اگر رئيس‌جمهور شود مانع آن خواهد شد كه كشورهايي چون چين، «پول و مشاغل» آمريكايي‌ها را از آنها بگيرند.

او سپس اشاره‌اي به مواضع اوباما و كلينتون در پذيرش مهاجران سوريه در آمريكا داشت و به شدت با اين اقدام مخالفت كرد.

ترامپ درباره كلينتون هشدار داد كه سياست او براي پذيرش تعداد بيشتري از مهاجران سوري، سبب افزايش ناامني و حملات تروريستي در آمريكا خواهد شد.


خبر تصادفي:
قوي ترين وب سايت خبري كه در آن تمامي ضمينه ها براي خبر رساني وجود دارد و ميتوانيد به هر زمينه اي كه علاقه داريد خبر هاي مربوط به آن را بخوانيد.دقت داشته باشيد تمامي اخبار جديد و به روز بوده و خبرنگاران ما روزانه به دنبال جمع آوري انواع اخبار از سراسر ايران هستند.خبر هاي كاملا دقيق هستند و از انتشار اخبار دروغ و شايعات خود داري ميكنيم.سايت ما را دنبال كنيد و با اطمينان خاطر خبر هاي روز ايران و جهان را از اينجا بخوانيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.