شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

يك خبر جديد: :كوتاهي در زمينه پيگيري فساد 8 هزار ميلياردي صندوق ذخيره فرهنگيان خيانت است

۲ بازديد

شرح خبر:

ولي‌الله نانواكناري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در شهرستان ساري، اظهار كرد: حادثه تلخي در ارتباط با صندوق ذخيره فرهنگيان كه به‌دليل نبود نظارت دقيق شاهد بوديم كه نگراني افراد به‌ويژه قشر عظيم فرهنگيان كه بايد از اين امكان بهره‌مند مي‌شدند را در پي داشت.

وي با بيان اينكه رفاهي كه بايد شامل حال فرهنگيان مي‌شد مورد سوءاستفاده قرار گرفت، اضافه كرد: به هر صورت اين حركت ناشايست موجب شد اعتماد فرهنگيان نسبت به اين كار بسيار خوبي كه براي آنان انجام شده از بين رود.

نماينده مردم بابلسر و فريدونكنار در مجلس شوراي اسلامي با اعلام اينكه در حال حاضر تعدادي از اين افراد با دستور قضايي بازداشت شدند، افزود: اميدواريم دستگاه قضايي با پيگيري مجدانه و برخورد عبرت‌آموز اقدام لازم را انجام دهند تا افراد فرهنگي بتوانند از اين امكان بهره‌مند شوند.

نانواكناري با تأكيد بر اينكه بحث پيگيري اين موضوع از طريق دستگاه قضايي دنبال شود، خاطرنشان كرد: البته رئيس جمهور و نماينده رئيس‌جمهور نيز اين مهم را پيگيري كنند تا حق كسي ضايع نشود و با اجراي دقيق و درست قانون افراد خاطي به مجازات برسند و عبرتي براي ساير افراد شود.

وي در پايان تصريح كرد: موضوع عدم شفاف‌سازي فساد 8 هزار ميلياردي و پافشاري بر سياسي‌كاري در وزارت آموزش و پرورش با قاطعيت برخورد شود و كوتاهي در اين زمينه خيانت است.


خبر تصادفي:
توليدات داخلي در ايران روز به روز بيشتر شده و كيفيت آن نيز افزايش مي يابد.توجه به اين مورد كاملا ضروري است بايد در ايران فرهنگ سازي شود تا مردم رو به خريد اجناس توليد داخل بياورند تا چرخه اقتصادي توليدات داخلي كشور پا به روند پيشرفت بگذارد.امروزه شاهد آن هستيم كه بيش از گذشته به توليدات داخلي توجه ميشود و همايت هاي مناسبي از جانب دولت براي اين محصولات و ادامه روند كاري آن ها ميشود.خوشبختانه استقبال مردم از اين توليدات داخلي بسيار خوب بوده است و رفته رفته بايد اين روند خوب را نيز بهبود بخشيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.