شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

خبر جديد منتشر شد:ادامه پروژه نفوذ با توزيع «باربي» به قيمت نازل

۲ بازديد

شرح خبر:
به گزارش خبرنگار سينمايي خبرگزاري فارس، عروسك ها به دليل شكل انساني شان  توانايي ايجاد ارتباط و تاثيرگذاري فراواني بر روي ذهن كودكان دارند. همين عروسك ها وقتي در دنياي انيميشن به آن ها حيات داده مي شود و با صدا و حركت جان بخشي در آن صورت مي گيرد مي توانند تخيلات كودكان را به سمت آنچه مد نظر سازندگان اثر است هدايت مي كند. مهم‌ترين و كليدي‌ترين عامل در سن كودكي «الگوسازي» است وقتي كودك در تربيت دوران كودكي خود  با مولفه هايي چون برهنگي، اندام خوش تراش، آرايش، تمرين رقص و... با شخصيت هايي چون باربي آشنا مي شود  اين مولفه ها در  تربيت و زندگي روزمره اش به الگو بدل مي شود با ارايه گسترده DVD هاي باربي رمز و رازهاي موجود در خيال‌پردازي‌هاي كودكانه، جايگزين گزاره‌هاي واقع‌گرايانه در تربيت بزرگسالان مي‌شود.

 

اگر نگاهي به سوپرماركت ها و فروشگاه هاي اسباب بازي فروشي بياندازيم بيشترين حجم توليدات باربي در فروشگاه ها عرضه مي شود. اين DVD ها با عناوين تكراري اما با دوبله هاي متنوع در بازار به وفور يافت مي شود. برخي از اين دوبله ها به قدري با كيفيت نازل آماده و روانه بازار شده است كه به نظر مي رسد در زيرزمين يك خانه دوبله شده است . صداهاي اضافه و با كيفيت بسيار نازل خوراكي با فرهنگ غرب كه تنها برهنگي را در ميان كودكان ما رواج مي دهد در اختيارشان قرا رمي گيرد.

 

 نكته قابل توجه عناوين اين فيلم هاست كه با چاپ شماره روي آن ها كودك را مشتاق به خريد سري كامل اين فيلم ها مي كند . قيمت پشت جلد اين فيلم ها با قيمت نازل 3000 تا 3500 تومان در بازار عرضه مي شود تا خانواده ها بتوانند آن را براي كودكان خود فراهم كنند

اگر نگاهي به عناوين و عكس هاي روي جلد خوش آب و رنگ اين فيلم ها بياندازيم خواهيم ديد چه فرهنگي را در خانواده رواج مي دهند و چگونه پروژه نفوذ را در ميان خانواده هاي ايراني پيگيري مي كنند. آخرين محصول اين سري كه در شبكه نمايش خانگي غير مجاز توزيع شده است عبارتند از: «باربي در پري دريايي»، «باربي و قصر الماس»، «باربي و سفر به جامايكا»، «نمايش بالماسكه»، «باربي در سرود كريسمس»، «باربي در راز پريا»، «سرزمين فرشتگان»، «باربي شاهزاده و گدا»، «باربي و اسب بالدار»، «باربي و فندق شكن» «سرزمين پريان»است كه برخي از آن هاپيش از اين نيز در بازار عرضه شده بود اما دوبله آن تغيير كرده و برخي نيز با دوبله هاي بسيار نازل در بازار ارايه شده است.

با عدم فعاليت به موقع و درست ستاد صيانت و حمايت از آثار فرهنگي و هنري فعاليت شبكه غيرمجاز روز به روز بيشتر مي شود و در حوزه فرهنگ كه اولين هدف جنگ نرم است به سرعت به فعاليت خود در اين حوزه ادامه مي دهد . فعاليت اين شبكه غيرمجاز روز به روز بيشتر مي شود و متاسفانه مسئولين فرهنگي با اين نوع نفوذ كه در خانه ها رخنه مي كند و نسل آينده را هدف قرارداده است برخورد بازدارنده و ريشه اي نمي كنند.


خبر تصادفي:
قطعا سياست خارجي ايران در مباحثي از جمله هسته اي بسيار حساس است و دقت دارد تا تحريم هاي شديد اقتصادي را از روي كشور بردارد.تحريم هايي كه ظالمانه بر عليه ايران اعمال شده و باعث شده ايران در از نظر اقتصادي با مشكلات زيادي مواجه شود كه هر كدام از اين مشكلات ضربه هاي زيادي به روند پيشرفت ايران زده است.دولت روحاني و جناب دكتر ضريف،وزير امور خارجه ايران توافقاتي مفيد براي برداشتن تحريم هاي اقتصادي انجام داده ايند كه اين توافقات در راستاي برداشتن تحريم ها و به دست آوردن قدرت اقتصادي قبلي ايران است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.