شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تيتر اخبار ايران: :برانكو: به جز كروات‌ها ديگر مربيان خارجي اثرچنداني در فوتبال ايران نگذاشتند/منصوريان مي‌تواند به پيشنهادش از انگليس افتخار كند

۲ بازديد


خبر اختصاصي:
مسابقات پارالمپيك در حالي به پايان رسيد كه مرگ دوچرخه سوار كشورمان تلخ ترين رويداد كاروان ايران و همچنين كميته بين المللي المپيك بود. آقاي گلبارنژاد  در مسير مسابقه دوچرخه سواري كوهستان در شيب تند مسير كنترل خود را از دست داد و ساعاتي پس از ورودش به بيمارستان جان خود را از دست داد. اين تلخ ترين خبر تاريخ پارالمپيك براي ايران بود. در مراسم اختتاميه يك دقيقه سكوت به احترام اين ورزشكار كشورمان همه جا را فراگرفت. همچنين پررچم كشورمان نيمه برافراشته ماند

خبر اصلي:

به گزارش خبرگزاري فارس، برانكو در حاشيه تمرين پرسپوليس در جمع خبرنگاران و پس از بازي دوستانه با تيم اميد گفت: ديروز و امروز دو بازي خوب داشتيم و خيلي راضي هستم. روز گذشته كارهاي اصلاحي روي عناصر تكنيكي و تاكتيكي انجام داديم و اين بازي‌هاي تداركاتي بهترين تمرين است. بازيكنان كارهاي تاكتيكي خوبي انجام دادند و نتيجه مهم نيست.

برانكو در مورد  تغييرات در خط دفاع پرسپوليس گفت: تركيب‌هاي متفاوتي را امتحان مي‌كنيم. انصاري و جلال نيستند و گولج هم رفته است و شرايط مختلف را امتحان مي‌كنيم و هيچ وقت معلوم نمي‌شود كه چه شرايطي هست.

وي در مورد اينكه بازيكنان تيم اميد چه طور بازيكناني هستند؟ گفت: بازيكنان اميد جالب توجه هستند در تعطيلات بعدي تيم ملي از چند نفر آنها دعوت مي‌كنيم كه با تيم تمرين كنند.

سرمربي پرسپوليس در مورد گولج گفت: تا جايي كه اطلاع دارم باشگاه در ارتباط با گولج است و باشگاه اين مشكل را حل مي‌كند و من صحبتي با او نداشته‌ام و باشگاه در تماس با اوست. اين مساله  در حيطه اختيارات باشگاه است و از زماني كه رفته من با گولج حرف نزده‌ام.

برانكو در مورد اينكه برخي مدافعان نتوانستند انتظارات را برآورده كنند و چه برنامه‌اي براي برطرف كردن اين ضعف دارد گفت: اگر يادتان باشد بايد بگويم ماريچ بعد از 5 ماه بازيكن فيكس‌مان شد و بعد از بازي با سياه جامگان، ساير بازيكنان زمان كوتاهي با تيم تمرين مي‌كنند. الكس مصدوم شد و گولج هم با باشگاه به مشكل خورده اما واقعيت اين است كه خط دفاع ما خوب كار مي‌كنند و خط دفاع خوب را تغيير نمي‌دهم. الكس از هفته اول در بازي با سايپا بازي كرد و به عنوان ذخيره به ميدان آمد و بعد از بازي با سپاهان مصدوم است.

سرمربي پرسپوليس درمورد نارضايتي بازيكنان از نيمكت نشيني گفت: در دنيا بازيكن ذخيره‌اي نيست كه راضي باشد و 11 نفر راضي هستند و سه بازيكن تعويضي نيمه راضي هستند و بقيه ناراضي هستند و اين تركيب اصلي نشان مي‌دهد كه چه بازيكني مستحق فيكس بودن است وبازيكن 18 ساله يا 35 ساله فرقي برايم نمي‌كند. سيدجلال 34 ساله اكنون به خاطر تلاشي كه مي‌كند در سطح بالا بازي مي‌كند و همه بازيكنان ما آماده بايد باشند كه هر وقت فرصت پيدا كرد بازي كنند. هيچ بازيكني تا ابد فيكس نيست و بازيكنان حاضر در پرسپوليس بايد براي فيكس شدن تلاش كنند و حق ندارند كه ضعيف كار كنند. هيچ بازيكني از نيمكت نشيني خوشحال نيست.

برانكو در مورد پيشنهاد انگليسي به عليرضا منصوريان و اينكه انگليس حاضر به ارايه پييشنهاد به يك مربي ايراني هست يا نه گفت: من در اين مورد نمي‌توانم نظر بدهم چون نمي‌دانم پيشنهاد دارد يا نه، همه مربيان در حال كار هستيم و دنبال پيشرفت هستيم و شانس مربيگري در خارج از ايران راحت نيست. مربيان ايراني قطعا كيفيت خوبي دارند زيرا مربياني از ايتاليا، آلمان و سوئد و كرواسي و اسكاتلند و صربستان به ايران آمده اند و كار كرده‌اند و به جز كروات‌ها مربيان ديگر اثر قابل توجهي در فوتبال ايران از خودشان نگذاشته‌اند. هنكه آلماني بوده كه كار زيادي نكرده و ايتاليا و آلمان هم مربي داشته اند و شانس هست. بله كه منصوريان مي‌تواند برود. هر فردي كه از انگليس بيايد آخر مربيگري است؟ بازي تيم هاي انگليسي را نگاه مي‌كنم و مي بنيم كه اشتباه مي‌كنند و گل مي‌خورند اگر منصوريان پيشنهاد داشته بايد به اين پيشنهاد افتخار كند.

سرمربي پرسپوليس در مورد دروازه‌بان ذخيره گفت: دروازه‌بان خوب و ملي پوش است و تاكنون گل نخورده طبيعي است كه بيرانوند دروازه‌بان بهتري است و طبيعي است كه لوبانوف از ايران رفت زيرا مي‌دانست با حضور بيرانوند شانس بازي نداشت و براي همين از ايران رفت. 

ما تيم اميد را آناليز كرده‌ايم و بازيكنان ايراني و خارجي هم آناليز مي‌كنيم و اينكه بازيكني بگيريم يا نه بعدا مشخص مي‌شود و در نيم فصل سخت مي‌توان بازيكن با كيفيت پيدا كرد و برخي نمي‌خواهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.