شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تيتر خبر جديد:انتشار خبر جديد

۱ بازديد

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، علي قنبرزماني صبح امروز در نشست هماهنگي برگزاري مراسم اربعين اظهار داشت: برگزاري مراسم اربعين از اهميت بسيار بالايي برخوردار است لذا در اين راستا اقدامات و برنامه‌ريزي‌هاي لازم به منظور اعزام زائران از اين استان به كربلا انديشيده شده است.

وي ادامه داد: برگزاري مراسم اربعين يكي از جلوه‌هاي اعتقادي است و اقتدار شيعيان در جهان محسوب مي‌شود.

فرماندار كرج با بيان اينكه در اين راستا تمامي تمهيدات لازم براي برگزاري هر چه باشكوه‌تر مراسم‌هاي اربعين انديشيده شده است، افزود: امسال استان البرز ميزبان حدود 30 هزار نفر از زائران امام حسين(ع) در كربلاي معلي است.

قنبرزماني خاطرنشان كرد: تأمين امنيت زائران يكي از مهمترين مقوله‌هايي است كه بسيار مورد توجه است لذا اقدامات لازم براي تأمين امنيت زائران نيز انجام شده است.

وي گفت: در اين راستا همچنين اقدامات و تمهيدات لازم براي انتقال زائران، اسكان و پذيرايي، تامين امنيت مسافران و خدمات بهداشت و درمان زائرين نيز انجام شده است.

فرماندار كرج در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به برخي از نذورات در اين ايام توسط زائران خاطرنشان كرد: در اين راستا بسياري از شهروندان نذوراتي براي برگزاري مراسم اربعين دارند كه ستاد بازسازي عتبات عاليات شماره حساب 1040 بانك‌هاي ملي، ملت و پست بانك را در اين زمينه اختصاص داده است.

قنبرزماني با اشاره به اينكه اين شماره حساب قابل پرداخت در سراسر كشور است افزود: اين مهم تنها به ‌منظور جذب نذورات و كمك‌هاي مردمي براي برپايي مراسم عظيم اربعين اختصاص داده شده است.

زماني در ادامه سخنان خود از زائران خواست تا همكاري‌هاي لازم را با مسؤولان برگزار كننده اربعين داشته باشند و به توصيه‌هاي آنان توجه كنند.

وي گفت: از زائران مي‌خواهيم كه از عزيمت‌هاي انفرادي بپرهيزند و براي حضور در مراسم اربعين در قالب گروه‌هاي دسته جمعي حاضر شوند.


خبر تصادفي:
خبر هاي بروز دنيا براي تمامي سنين در اين سايت موجود است.شما بازديدكنندگان محترم ميتوانيد روزانه خبر هاي زياد و مهم را در اين سايت بخوانيد و از اخبار روز دنيا با خبر شويد.كافي است فقط در اين وب سايت گردش كنيد و در تمامي موارد اين وب سايت جستجوي لازم را انجام دهيد.خبر هاي سياسي در اين سايت شامل خبر هاي دولت يازدهم و عملكرد آن ها در اين دوره است كه بايد بررسي هاي دقيقي در اين زمينه انجام شود.عملكرد اين دولت مثبت بوده و در بخش برجام كار هاي زيادي انجام شده كه شايسته تقدير و تشكر است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.