شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تيتر خبر جديد:دختران تكواندوكار كردستاني به دو نشان مسابقات قهرماني كشور دست يافتند

۲ بازديد

شرح خبر:
به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، بيست و يكمين دوره مسابقات قهرماني كشور جوانان و بزرگسالان به مدت دو روز برگزار شد كه در اين مسابقات 210 تكواندوكار و در قالب 32 تيم از 31 استان ديروز و امروز در اوزان مختلف به رقابت پرداختند.

اين مسابقات شامگاه امروز به پايان رسيد و نيان شامحمدي تكواندوكار سقزي در وزن 46 كيلوگرم صاحب گردن آويز نقره شد و روناك حسين‌زاده ديگر ورزشكار سقزي بر سكوي سوم ايستاد و مدال برنز وزن 57 كيلوگرم را از آن خود كرد.

در نتيجه تيمي، استان كردستان با دو نشان نقره و برنز در جايگاه هشتم قرار گرفت و تهران با كسب 2 مدال طلا، 3 نقره، يك برنز و 59 امتياز بر سكوي قهرماني ايستادند، هوگوپوشان البرزي با كسب 3 مدال طلا، يك نقره، يك برنز و 58 امتياز نايب قهرمان شدند و نمايندگان تيم اصفهان نيز با يك مدال طلا، يك برنز و 35 امتياز سوم شدند.

گفتني است، تيم استان كردستان با 6 تكواندوكار در اين رقابت‌ها شركت كرد و سارا كبيري سرپرست، مهري شعباني سرمربي و سمانه مرادي تحت عنوان مربي كاروان كردستان را همراهي مي‌كردند.


خبر تصادفي:
خبر هاي بروز دنيا براي تمامي سنين در اين سايت موجود است.شما بازديدكنندگان محترم ميتوانيد روزانه خبر هاي زياد و مهم را در اين سايت بخوانيد و از اخبار روز دنيا با خبر شويد.كافي است فقط در اين وب سايت گردش كنيد و در تمامي موارد اين وب سايت جستجوي لازم را انجام دهيد.خبر هاي سياسي در اين سايت شامل خبر هاي دولت يازدهم و عملكرد آن ها در اين دوره است كه بايد بررسي هاي دقيقي در اين زمينه انجام شود.عملكرد اين دولت مثبت بوده و در بخش برجام كار هاي زيادي انجام شده كه شايسته تقدير و تشكر است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.